Aamu Säätiö

Mainos, joka poistui lahjoitus kerrallaan.

Suomen Lasten Syöpäsäätiö Aamulle suunnitelulla kampanjalla se onnistui.

Jo 10 euron lahjoituksella pääsi poistamaan lapsen leukemiasolua niin mainoksesta kuin ihan oikeastakin elämästä – lasten syöpien tutkimusta tukemalla.
Syöpäsolun katoaminen näkyi reaaliaikaisena kampanjasivulla, digitaalisissa ulkomainospinnoissa ja sosiaalisessa mediassa.

Kampanja palkittiin Vuoden Huipuissa ulkomainonnan erikoispalkinnolla, GrandOnessa ”Paras toteutus” -kategoriassa kullalla sekä Markkinointikollektiivin Vuoden 2022 parhaana markkinointitekona. Kampanja toteutettiin yhteistyössä Inuitsin, Hypementin, Mediateon, Clear Channelin ja JC Decaux’n kanssa.

Haluatko kuulla casesta lisää?

Minna Järvenpää

minna.jarvenpaa@n2.fi

050 395 6133