Elovena

Heittäydy hyvään

Suomalaisten kauratuotteiden kiistaton ikoni Elovena lanseerasi uuden kauratuotesarjan syksyllä 2021.

Elovenan tuotteiden lanseerausta saatiin hieman odottaa, mutta brändi halusi panostaa vahvasti vastuulliseen valmistukseen ja tuoda tuotteet markkinoille vasta, kun siihen oli valmius. Tämän kärkenä kaurasarjan tuotantoa varten rakennettiin uusi hiilineutraali tehdas. Viestittävää oli siis paljon.

Myös kohderyhmän osalta poikettiin hieman tavanomaisesta ja uutuudet haluttiin lanseerata nuorempi kohderyhmä etusijalla. Lisäksi pidemmän aikavälin tavoite uudelle tuotesarjalle oli nykyaikaistaa Elovenaa ylipäätään.

Heittäydy hyvään -konsepti pohjautuu ajatukseen, että uudessa kaurasarjassa on poikkeuksellisen paljon hyvää. Tuotteiden hyvän maun ja kauran hyvää tekevien ominaisuuksien ohella myös vastuullisesti tuotetun, hiilineutraalisti valmistetun tuotteen valinta tekee hyvää ympäristölle.

Kampanjan kasvoiksi valikoituivat Elovenan kanssa saman arvomaailman jakavat vaikuttajat.

Jenni Rotonen ja Johannes ”Hatsolo” Hattunen tunnetaan omanlaisinaan heittäytyjinä, joille myös hyvät valinnat niin itselle kuin ympäristölle ovat tärkeitä.

Elovenalle uudenlainen lähestyminen eli vaikuttajat osana pääkampanjaa, tavanomaisen vaikuttaja-aktivoinnin sijaan, osoittautui nuoremman kohderyhmän tavoittamisen ja mainonnasta pitämisen osalta todella toimivaksi.

Jutellaan

Minna Järvenpää

minna.jarvenpaa@n2.fi

050 395 6133

Lisää töitämme

previous case-button next case-button