Kotipizza
Kriisiyhtiöstä vastuulliseksi ja kannattavaksi
Vuonna 2013 Kotipizza oli ajautumassa kriisiin. Kilpailu Suomen pikaruokamarkkinoilla oli kireää. Kotipizzan silloinen konsepti oli aikansa elänyt eikä se enää vastannut kuluttajan vaatimuksiin. Asiakasmäärä oli rajussa laskussa. Sekä terveellisemmäksi ja modernimmaksi koetut uudet kilpailijat että puhtaasti hinnalla pelanneet ns. kebab-pizzeriat olivat ajaneet Kotipizza-ketjun nurkkaan. Oli pakko uudistua täysin. Tähän haasteeseen tarttui N2 Creative.
Elämä on valintoja
Ei ole vain yhtä oikeaa tapaa tehdä maailmasta parempi paikka. Vaan talkoisiin saa kukin osallistua omalla tyylillään.
Näin pidetään pienen ihmisen helposti allensa musertava urakka kullekin sopivana – ja meininki turhan vertailun ja kiistelyn sijaan positiivisena.
Markkinointiviestinnässä kerromme, että elämä on valintoja. Ja niistä valtaosa on hyviä. Arvostetaan niitä ja siten myös toisiamme.
Kerromme napakoita, humoristisia tarinoita, joissa Kotipizzan tuote on vahvasti, mutta luontevasti läsnä.