Orkla

Möller – Meren voimaa jo vuodesta 1854

Uudistimme Möllerin kalaöljytuotteiden brändistrategian ja loimme mieleenjäävän markkinointiviestinnän linjan. Seuraavan kerran kun norjalainen lähestyy sinua, luvassa on jotain hyvää.

Möller-brändi kaipasi markkinointiviestintään uudenlaista otetta, joka resonoisi tässä ajassa.

Omega-3-rasvahappojen tärkeys ja syöminen on unohtunut suomalaisilta kuluttajilta. Perinteikäs Möller-brändi on ollut vaarassa hämärtyä ja vaipua unohduksiin. Miten brändi elää ajassa, herättää kiinnostusta ja vahvistaa tunnesidettä nykykuluttajiin? Kilpailutuksen kautta Möllerin uudeksi markkinointiviestinnän kumppaniksi valikoitui N2 Creative.

Meren voimaa arjen kuormituksen keskellä

Möllerin vahvan perinnön rinnalle nostettiin tuotteiden merellinen alkuperä ja sen voima. Mainonnassa Möllerin hyvää tekevä vaikutus personoidaan sankarillisiin, mutta pyyteettömiin norjalaisiin kalastajiin, jotka Möllerin lähettiläinä rientävät suomalaisten apuun. Viesti kiteytettiin muotoon ’Meren voimaa jo vuodesta 1854’.

Huumorilla höystetty mainonta vahvistaa huomioarvoa ja muistettavuutta sekä tukee oikealla tavalla Möller-brändin vahvuuksia.

Kalastajista luotiin ohjaaja Markus Virpiön kanssa uskottavia ja moniulotteisia persoonia.

Koko kampanja suunniteltiin liikkuvan kuvan ehdoilla elokuvalliseksi kertomukseksi kalastajien arjesta. Tarina laajenee brändifilmistä someen kymmenen videon voimin. Somessa pääsemme tutustumaan jokaiseen kalastajaan hieman lähemmin.

N2 Creativen oma tuotantoyhtiö N2 Studio hoiti koko videotuotannon.

Haluatko kuulla casesta lisää?

Marko Juuti

marko.juuti@n2.fi

040 8406985