Pingviini
Överein lanseeraus
Loimme suomalaisten rakastamalle jäätelöbrändille uuden tuotteen konseptin ja lanseerauskampanjan, joka ylitti överisti herkkusuiden odotukset.
Överin runsas kastike nostettiin konseptin keskiöön.
Tuutissa on nimensä mukaisesti överisti kastiketta – päällä, sydämenä ja vielä herkkuna pohjalla. Sille luotu konsepti rakentui myös överiyden ympärille – kaikilla tasoilla. Herätimme kastikevaluman eloon, kun tavallisista jätskin syöntihetkistä kehittyi epätavallisen ylitse pursuvia.
Nuorten kohderyhmä tavoitettiin rouhealla visuaalisella ilmeellä, käsintehdyllä typografialla ja samaistuttavalla Tone of voicella.
Kastike valui yli äyräiden pitkin kaupunkia luoden vahvan muistijäljen.
Ulkomainonnassa luotettiin yksinkertaisen vahvaan toteutukseen, jossa Överin kastike valtasi isoja pintoja ja yllättäviä paikkoja Helsingin ydinkeskustassa.
Kaikki yhden katon alta aina tuotteiden nimeämisestä pakkaussuunnitteluun sekä mainontaan.
N2 Creative hoiti koko tuotannon tehokkaasti inhouse suunnittelusta kuvaukseen. Nuorten värikkäät asunnot lavastettiin N2 Studioon. Konsepti sai jatkoa, kun uutuusmaku Hassel valui kielelle hauskan somemainonnan siivittämänä.